// N U R A B I D A H


HELLO HELLO

Annyeonghaseyo. Welcome to my simple blog. Leave your footsteps at chatbox before you leaving. Very hope that you pleasure want to follow me. Thank you :**


► About Me
► My Stuff
► Linkies
► Stories



TALKING TALKING

Leave your footsteps here :) Sure I will visit your own website..



MENTION ME

Follow me :* Thank you :)


THANKS TO :) Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
Full Edited by : Abidah(Owner)

Older Post | Newer Post
I Just Don't Know .
Friday 15 March 2013 | 23:31 | 0 Sweet Cupcake


Abidah tidak tahu apa yang bermain di fikiran Abidah saat ini . Rasanya sakit . Hingga sampai ke hati . cuba Abidah pujuk agar lebih tabah . Tapi apakan daya tidak mereka turutkan . * Ayat Abidah nie jiwang sangat ke ? Haha , it's okey ! * 

Dalam hati ini terasa mahu marah . Kadang kadang rasa sedih . Kadang kadang rasa mahu ketawa . Perasaan itu bercampur gaul . Ingin Abidah buang perasaaan itu jauh jauh tapi tidak mereka endahkan . Tetap di tempat mereka . Tidak bergerak . Abidah cuba lagi . Keadaannya masih sama . 

Kekadang , Abidah sunyi . Keadaan sekeliling Abidah sunyi . Tiada sesiapa . Hanya Abidah dan perasaan Abidah yang sedang berkecamuk dari tadi . Tiada siapa peduli . Tiada siapa ambil tahu . Tiada siapa . Semua orang dengan hal masing masing . Seorang ke sana . Seorang ke sini . Abidah pula seorang diri . Cuba tenangkan hati ini sekali lagi . Benarlah kata orang . Orang yang suka ketawa adalah orang yang paling banyak menangis dalam hati mereka. Ya itu Abidah . Hanya dengan istighfar dapat tenangkan sedikit hati Abidah ini . ya Allah . Tiada apa yang lebih hebat dariMu . Hanya Kau segala-galanya :') 

Lindungilah hambaMu yang lemah ini Ya Allah . Kau bantulah dia . Dia tidak kuat untuk tempuhi semua ini lagi . Semoga aku mendapat rahmatMu Ya Allah . Lindungilah aku supaya aku sentiasa di jalan yang lurus . Ameen :')
 I need someone hug me and tell me that everything gonna be OK.